Call Center Inbound

servicii apeluri inbound

Apeluri Preluate Intr-o Maniera Profesionista

Apeluri Inbound pe care le gestioneaza un call center sunt defapt apelurile primite. Cand un client apeleaza, operatorii unui call center se ocupa de solicitarea clientului. Abordarea prietenoasa a operatorilor nostri si capacitatea de gestionarea fluxului mare de apeluri, ofera un avantaj clar in fata competitie. Apelurile de intrare includ de obicei asistenta, servicii de back-office,customer support, locul unde clientii pot raporta defectiuni, pot depune reclamatii sau pot comanda produse.
parteneri call center

Operatorii prietenosi raspund apelurilor in numele propriei afaceri. Avem solutii specifice,personalizate pentru aproape orice domeniu, inclusiv legal, imobiliare, medicale si multe altele.

Solutia de call center propusa de Call Center Voip pentru afacerea ta ofera funcționalitati complete si servicii axate pe eficienta. Datorita tehnologiei si a celor mai buni operatori, Call Center Voip este o investitie garantata. Daca esti gata sa discuti despre avantajele si dezavantajele contractarii unui serviciu de call center, suntem disponibili pentru a te ajuta. Ne poti contacta la numarul de telefon sau pe pagina de contact.