
Servicii de Call Center Outbound
Serviciile de contact outbound sunt obligatorii pentru orice companie catre doreste sa isi extinda afacerea si sa creasca numarul de vanzarile. O echipa profesionista specializata in furnizarea de servicii pentru clienti poate oferi servicii excelente prevenind scaderea productivitatii.
Serviciul de call center outbound este oferit de operatori care furnizeaza informatiile necesare despre produse, servicii sau orice alt tip de asistenta catre clientii companiei,actuali sau potentiali. Apelurile initiate au ca obiectiv cresterea vanzarilor, dezvoltarea unor relatii bune cu clientii. Multe companii folosesc aceste apeluri pentru a-si face clientii, existenti sau potentiali, constienti de produsele si serviciile lor.

- Generarea de clienti potentiali
- Campanii de recuperare a clientilor
- Promovarea si marketingul evenimentelor/serviciilor
- Cunoasterea brandului
- Crearea unor noi oportunitati de vanzare
- Stabilizare flux plati
Call Center Voip este specializata in furnizarea serviciilor de call center outbound catre clienti din industrii precum servicii financiare, tehnologie, servicii comerciale și multe altele.Majoritatea apelurilor initiate sunt orientate spre vanzari, unde operatori nostri folosesc liste existente pentru a apela clientii. Poti imbunatati cifra de afacerii a afacerii tale valorificand experienta unui partener extern de call center pentru a furniza servicii de telemarketing, vanzari prin telefon, generare de potentiali clienti.
Poti completa formularul de pagina de contact pentru a intra in legatura cu noi. Vom discuta nevoile afacerii si vom discuta despre avantajele si dezavantajele fiecarui serviciu in parte.